تو فقط بگو آره 6

82 درصد مخاطبان گفتند لحنتان عالی و معرکه است. حال چه ایده ای برای آیندۀ وبلاگ دارید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 160
کل نظرات : 530

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 17
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 614
بازدید سال : 1532
بازدید کلی : 196474

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان WWW.chepiha.LoxBlog.Com و آدرس chepiha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 614
بازدید کل : 196474
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 530
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

جزیره قشم اخبار جزیره قشم
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : بپ گپو
تاریخ : پنج شنبه 18 آبان 1396
نظرات

تو فقط بگو آره، یه وقت نگی: تو که معمولاً شک نمی کنی؟! جاااااان؟ تو که اصلاً شک نمی کنی، به هیچ وجه. دریغ از یه اپسیلون. تو اصلاً نمی دونی شک چی هست؟ تو و شک؟ گربه و عینک؟ اصلاً شک برات یه مفهوم ناشناخته اس. روی افکارت یه دونه آنتی شک آپدیت نصب کردن که هیچ شک و شبهه و تردیدی اجازه ورود به حوزه اطراف ذهنت رو نداره تا شعاع دویست فرسنگی. غلط کنه کسی فکر کنه تا حالا شک و تردیدی به دل صاف و مستقیم تو راه پیدا کرده. استغفرالله. چه حرفا، چه جسارتا.   

تو فقط همون حرفا رو بزن. یه وقت نگی؛ اون تو نیستی که شکاکه. بلکه اون منم. اون تو نیستی که چشم و گوشت تیزه و همش داره بالا، پایین، چپ، راست، جلو و عقب رو رصد می کنه مث رادار تا یه سوژه ای برا فضولی و سرک کشیدن گیر بیاره؛ بلکه اون منم که از این کارا می کنم. اون تو نیستی که وقتی می بینی یه زن تنها و یا حتی دو سه نفر خانم دارن توی مسیری راهشون رو میرن، دنبالشون راه می افتی تا سر در بیاری، اونا کی هستن اصن، از کجا و از کدوم خونه اومدن و به کجا و به کدوم خونه دارن میرن، توی مسیر چه کارها می کنن و چه حرفها می زنن و تو این فاصله چه پسرها و مردهایی از اون کوچه ها و از کنار اونا رد میشن، تا نتایج اون یافته ها رو توی ذهن مستقیمت مورد تجزیه و تحلیل قرار بدی و سعی کنی یه ارتباطی پیدا کنی یا یه آتو و مشکل گیر بیاری و مچ گیری کنی و بعد به همه اینجوری نشون بدی که الله اکبر که من چقدر زرنگم. رفتم و سر از کار خلاف اونا در آوردم و گناه . فتنه رو در نطفه خفه کردم. این کارا رو شما نمی کنین که! این منم که از این کارا می کنم. اون منم که بهترین سرگرمیم فضولی و سرکشی و هیز بودنه. تو خوبی، تو ماهی، فدات بشم الهی الهی الهی.  

تو فقط بگو آره. حرف های بالا رو نزنی ها. اینو هم نگی که: اون تو نیستی که ... زنهای در حال حرکت تو کوچه ها حس می کنن تو داری تعقیبشون می کنی، بر می گردن نگات می کنن و تو واسه رد گم کنی میری توی یه سوپرمارکت ... که مثلاً زن ها رو تعقیب نمی کردی که، تو اون مغازه کار داشتی! اون منم که از این کارا می کنم هر هفته پنج شش بار.

لازم به ذکر است وقتی اونجوری میشه، وقتی واسه فیلم بازی کردن میری تو مغازه، لااقل یه چیزی بخر، یه پفکی، لواشکی، ملسی چیزی. خیلی ضایعه هل بشی و زبونت بند بیاد و بعدش به صاحب مغازه بگی: اصن من برا چی اومده بودم اینجا؟! از ما گفتن. 

 

 

 

جمله سال: - خونه خودتو به هفده میلیارد می فروشی؟   - نه نه نه نه نه نه. اگه صد میلیون هم بدی نمی فروشمش!

 


تعداد بازدید از این مطلب: 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست

سلام. خوش آمدید. نظرات شما موجب دلگرمی ماست. سپاس.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود